Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

dvd key ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• dvd key ?

hej jag har just fixat en xbox 360 från rrod men jag vet ju inte hur länge det håller...?
    iallafall så är dvd'n flashad och fungerar bra så jag skulle vilja behålla den ifall boxen går sönder igen.(jag har flera xboxar)

så nu undrar jag ska man läsa ut någon dvdkey eller något från moderkortet nu medan xboxen fungerar eller kan jag läsa ut det från "bara dvd'n senare"?
    isåfall finns det någon bra guide ?

Det är för tillfället bara J-tag bara eller J-tag maskiner du kan läsa ut DVD keyn direkt från moderkortet på din 360 från.
    Annars är det mycket mindre pill att läsa ut nyckeln ur DVD läsaren ( Har du en gång flashat läsaren har du nyckeln om du sparat original.bin filen )
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

det är inte jag som flashat dvd...
      jag har köpt en trasigt xbox för jag behövde en strömadapter...
      men var tvungen att försöka laga den... å lyckades...

det är en gammal box 2007/10/17 men är tyvärr uppdaterad till nya kinnect dashboard ....
      man kan väll inte jtaga när den är uppdaterad ?

Comment

nej sorry

Comment

så det är bara att använda xboxen så länge den håller då.......
          och om/när den går sönder kan jag alltså bara att plocka ut dvd'n å sätta in den i den andra xboxen
          (om jag fattat rätt så kan man läsa ut dvd key senare ?)

Comment

Original inlägg av sebbekingen Visa Inlägg
            nej sorry
            Det kan man nu, om det inte är en Xenon http://www.logic-sunrise.com/news-34...ox-360-en.html
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av eddy Visa Inlägg
              så det är bara att använda xboxen så länge den håller då.......
              och om/när den går sönder kan jag alltså bara att plocka ut dvd'n å sätta in den i den andra xboxen
              (om jag fattat rätt så kan man läsa ut dvd key senare ?)
              DVDKey kan du alltid läsa ut från DVD'n utan problem, bara den finns kvar där... och du måste läsa ut nyckeln från maskinen som läsaren ska sitta i till slut... du kan alltså inte använda samma DVDKey till vilken maskin som helst utan det är unikt för varje moderkort... och måste stämma mellan DVD och moderkort
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

jag vet jag var före dig swizzy http://forum.psxcare.com/support/sho...%A4r-deta-sant

Comment

Original inlägg av sebbekingen Visa Inlägg
                  såg det efter jag postat inlägget
                  Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X