Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Funkar det med XBLA och DLC från extern HDD nu?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Funkar det med XBLA och DLC från extern HDD nu?

Ja som topic.
    Jag tänker uppgradera min externa USB-disk från 1tb till 2tb.
    Tänkte då även att lägga in alla XBLA och DLC på den nya disken om det fungerar då min 120Gb Xbox-hdd är full.

Om det nu fungerar hur ska katalogstrukturen se ut? Behöver jag ändra i någon cfg-fil?

Tack på förhand!

Original inlägg av Mcmxcix Visa Inlägg
    Ja som topic.
    Jag tänker uppgradera min externa USB-disk från 1tb till 2tb.
    Tänkte då även att lägga in alla XBLA och DLC på den nya disken om det fungerar då min 120Gb Xbox-hdd är full.

Om det nu fungerar hur ska katalogstrukturen se ut? Behöver jag ändra i någon cfg-fil?

Tack på förhand!
    XBLA ska väl vissa funka från extern hårddisk med FSD, jag skulle rekomendera att du hellre uppgraderar hårddisken i HDD skalet eftersom du har en JTAG, du kan byta till vilken 2.5" SATA hårddisk som helst
    Last edited by Swizzy; 2011-09-06, 14:46.
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Har hittills inte stött på ngn XBLA som inte fungerar från extern (så länge du har lagt in avatar-update).

Värre med DLC dock.

// P

Comment

Original inlägg av peroy Visa Inlägg
        Har hittills inte stött på ngn XBLA som inte fungerar från extern (så länge du har lagt in avatar-update).

Värre med DLC dock.

// P
        Jao, precis, DLC'n är ju inget som du laddar genom dashen eller liknande, det är jue något spelet söker efter därav du inte kan lagra det vart som helst
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X