Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

dashlaunch crash

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• dashlaunch crash

hej tänkte om nån som är kan mycke om cash dumpar som kan hjälpa mig för jag håller på å få nå fel snart

mass effect 2 crashar med jämna mellanrum för mig (totalt random i missions) jag har testat och installera om dashlaunch/disc swapper/kör mass effect 2 från fsd 2 men han crashar ändå lite titt som tätt

jag har inte testat å installera om mass effect 2 då (den är god format på hdd)
    Attached Files

har du uppdaterat dash launch till senaste versionen?

Comment

japp senaste dash launch,disc swap,freeboot tja typ allt är det senaste men det roliga är att det är endast mass effect 2 som gör detta å det börja nyligen men kanske kan va att disc 1 har blivit corrupt på nå vis eftersom disc 2 funkar utan nå fatal erros

Comment

jag tippar på att det är korruption som inträffat, du är den första/ända jag hört har haft problem med det spelet testa gärna att kopiera över det på nytt se om det gör någon skillnad?
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X