Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

xbox image browser

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• xbox image browser

Hej
    Är det någon som vet ifall det finns något annat program än xbox image browser som kan föra över de nya spelen som t.ex Gears of war 3 från datorn till USB HDD? Xbox image browser fungerar inte för mig i alla fall.
    Finns det någon nyare version än DashLaunch-v2.23b? Jag hittar ingen, men är tacksam för en länk ifall det finns någon sådan.
    MvH/svenolle

Original inlägg av svenolle Visa Inlägg
    Hej
    Är det någon som vet ifall det finns något annat program än xbox image browser som kan föra över de nya spelen som t.ex Gears of war 3 från datorn till USB HDD? Xbox image browser fungerar inte för mig i alla fall.
    Finns det någon nyare version än DashLaunch-v2.23b? Jag hittar ingen, men är tacksam för en länk ifall det finns någon sådan.
    MvH/svenolle
    Dashlaunch 2.23b är den senaste versionen...

Använd dig av exiso så kan du extrahera xgd3 spel, jag har gjort en simpel gui till det programmet som du kan hitta här: http://whipland.no-ip.org/.downloads/release/ExisoGUI/

*edit:*

I stand corrected, senaste Dashlaunch är 2.24: http://www.logic-sunrise.com/news-36...unch-v224.html
    Last edited by Swizzy; 2011-10-09, 12:14.
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tack Swizzy
      Du ger alltid snabba svar och är hjälpsam med länkar och tips.
      MvH/svenolle

Comment

Tack, Exiso fungerade bra att packa upp "Batman Arkham City XBOX360-COMPLEX" men min Jtagade xbox ville inte starta den. Måste man uppdatera dashboarden igen?
        Mvh

Comment

Original inlägg av stora4 Visa Inlägg
          Tack, Exiso fungerade bra att packa upp "Batman Arkham City XBOX360-COMPLEX" men min Jtagade xbox ville inte starta den. Måste man uppdatera dashboarden igen?
          Mvh
          Vilken version har du nu? 13599 krävs för att just det spelet ska funka... iaf vad jag fått höra av polare...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Alright, har 12611 (eller vad den heter). Lyckades uppdatera till den så ska väl klara av denna gången också. Tack!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X