Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad söker jag?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vad söker jag?

Jag har kollat runt en del och vet inte vad som passar mig, tänkte söka lite hjälp.
    Jag har en 360 elite 120GB inköpt 2010-05-10, är den kompatibel?
    Min andra fråga är vad jag ska skaffa för något. Jag vill ha möjligheten att köra spel från en extern hdd, på live med om det är möjligt.

Vad är det för någonting jag söker? Om det är någon som vet snälla hör av er.

MVH Simon

Original inlägg av Simonwieee Visa Inlägg
    Jag har kollat runt en del och vet inte vad som passar mig, tänkte söka lite hjälp.
    Min andra fråga är vad jag ska skaffa för något. Jag vill ha möjligheten att köra spel från en extern hdd, på live med om det är möjligt.

MVH Simon
    Just nu är det nog bäst med en xk3y
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Simonwieee Visa Inlägg

MVH Simon
      Den är troligen INTE kompatibel, men kolla tillverkningsdatum och vilken systemversion det är på den...

Reset Glitch Hack kommer nog funka på den, men du vill nog inte JTAG:a för att köra linux och en handfull homebrews?

Xk3y är det ända alternativet idag som ska vara livesäkert och ger dig möjlighet att spela spel från hårddisk
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg

Xk3y är det ända alternativet idag som ska vara livesäkert och ger dig möjlighet att spela spel från hårddisk
        Vi kan inte säga att xk3y är livesäkert. Ingen modifierad xbox 360 är liveSÄKER.

Det KAN fungera, men det är inte SÄKERT.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X