Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

JTAG eller xk3y?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det kanske redan har blivit svarat på men har RGH något skydd från MS?

Kan MS m.h.a en uppdatering blocka / hindra RGH?

Comment

Original inlägg av ElecTriX Visa Inlägg
      Det kanske redan har blivit svarat på men har RGH något skydd från MS?

Kan MS m.h.a en uppdatering blocka / hindra RGH?
      Det kan mycket väl komma uppdatering som slår ut det hela... happend before will probably happen again...

Men det finns inbyggt blockering av uppdateringar från spel etc. och även blockering för live servrarna
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        Det kan mycket väl komma uppdatering som slår ut det hela... happend before will probably happen again...

Men det finns inbyggt blockering av uppdateringar från spel etc. och även blockering för live servrarna
        Tur att man enbart uppdaterar med ditt verktyg då Kör min nya RGH Slim jag köpte från er nu, nice! Enda negativa med slim (som jag missade) var att HDD-utrymmet var UNDER enheten istället för över. Det gör saken lite svårare med eSata, dock inte omöjligt.
        Nu blir det att modda lite (garantivänlig modifiering utan att öppna enheten)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X