Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Freestyle Dash 2.0 hög fläkthastighet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Freestyle Dash 2.0 hög fläkthastighet

Hej!

Fick min 360 jtagad av er precis. Allt verkar funka bra förutom att fläkthastigheten går på max när jag startar freestyledash2.0.xex, men inte vid vanliga freestyledash.xex. Hastigheten på fläktarna minskar inte ens när jag går till vanliga dash igen utan jag blir tvungen att starta om 360n. Hur löser man detta?

Du kan ställa in vilken hastighet du vill att FSD ska ändra fläktarna till, så det är nog det som är gjort. Så det är bara gå in på Utilities > Settings > System Settings > Fan Settings och ändra Fan Speed till Auto.

Comment

Hittar inte auto. Kan bara välja mellan 0-100%

Bild: http://img854.imageshack.us/img854/5323/bild2pae.jpg

När jag har kör vanlig speed (vad det nu kan vara för procent...) så ligger cpu: 48 grader och gpu: 53 grader. Med 100% har jag cpu: 41 grader och gpu: 42 grader.
      Last edited by Bungalow; 2011-11-04, 19:16.

Comment

Original inlägg av Bungalow Visa Inlägg
        Hittar inte auto. Kan bara välja mellan 0-100%

Bild: http://img854.imageshack.us/img854/5323/bild2pae.jpg

När jag har kör vanlig speed (vad det nu kan vara för procent...) så ligger cpu: 48 grader och gpu: 53 grader. Med 100% har jag cpu: 41 grader och gpu: 42 grader.
        Du sätter den under 0% bara
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          Du sätter den under 0% bara
          hehe där ser man...vågade inte dra ner till 0% för att ens prova...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X