Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hjälp swizzys cmd freebooter

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hjälp swizzys cmd freebooter

har dumpat min nand och kört den i swizzys cmd freebooter då frågade den om jag ville ladda hem uppdateringar jag svarade ja, sedan när den hade preparerat allt klart och freeboot.bin var klar så döpte jag om den till updflash.bin men nu när jag startar boxen vill den installera dom uppdateringarna innan jag kan gå vidare med att skriva min nand, det jag var rädd för att den uppdaterar nu så mitt jtag försvinner eller är det bara installera.

Original inlägg av spenne Visa Inlägg
    har dumpat min nand och kört den i swizzys cmd freebooter då frågade den om jag ville ladda hem uppdateringar jag svarade ja, sedan när den hade preparerat allt klart och freeboot.bin var klar så döpte jag om den till updflash.bin men nu när jag startar boxen vill den installera dom uppdateringarna innan jag kan gå vidare med att skriva min nand, det jag var rädd för att den uppdaterar nu så mitt jtag försvinner eller är det bara installera.
    Ta bort $systemupdate mappen, eller döp om den lite... sen kör du in din nand dump, och döper om mappen igen till det den ska heta...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Ska jag köra system update efter jag lagt in den nya freebootern menar du? Vad gör skillnaden att köra före?

Comment

Ska jag köra system update efter jag lagt in den nya freebootern menar du? Vad gör skillnaden att köra före?
        Kör du den före skrivs nanden över och det blir bara pankaka av alltihop

Du kör nämligen en officiell update efteråt, och när den märker att du redan har 13604 (eller vilken version det nu är i uppdateringen) och att du saknar AVATAR stödet på hårdisken installeras bara det
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Ok är 13604 senaste

Comment

Ok är 13604 senaste
            Ja, det är senaste som finns idag...
            Google is your friend!

Comment

Ok 13604 är det den som följer med i din senaste freebot?

Comment

Ok 13604 är det den som följer med i din senaste freebot?
                9199, 12611, 12625, 13146, 13599 och 13604 följer med
                Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X