Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

VIKTIGT!!!: Bugg i ggbuild för slim

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• VIKTIGT!!!: Bugg i ggbuild för slim

Vi har hittat en bugg i patcharna för Xbox 360 Slim buggen gäller för maskiner som vi har moddat och även er som använt mitt program CMD ggBooter

För att fixa detta behöver vi på PSXCare serienummret på din maskin, skicka mail till oss så får ud svar med instruktioner för hur du ska fixa det med filerna som behövs... det är väldigt enkelt att fixa själv, om du moddat maskinen hos oss eller köpt den av oss kan vi fixa det åt dig i butiken utan extra kostnad (då vi gjort fel själva och det inte tar mer än ett par minut att fixa)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Beställde en RGH 4GB igår utav er, är detta något ni fixar på maskiner som inte blivit levererade ännu (även om de redan är "hackade") ?

Comment

Original inlägg av ElecTriX Visa Inlägg
      Beställde en RGH 4GB igår utav er, är detta något ni fixar på maskiner som inte blivit levererade ännu (även om de redan är "hackade") ?
      Ja, alla maskiner som vi har kvar i butiken fixar vi innan dom skickas, men maskiner vi redan har skickat får vi fixa på distans
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        Ja, alla maskiner som vi har kvar i butiken fixar vi innan dom skickas, men maskiner vi redan har skickat får vi fixa på distans
        Gutt. Bara för att jag är en jävligt nyfiken människa; exakt vad påverkar buggen?

Comment

Original inlägg av ElecTriX Visa Inlägg
          Gutt. Bara för att jag är en jävligt nyfiken människa; exakt vad påverkar buggen?
          Den vill inte spela 360 spel från skiva... det har att göra med patcharna som sagt och vi har inte själva gjort patcharna, vi löser det genom att använda äldre patchar som är släppta och installerar dashlaunch på sidan av för slim sålänge tills jag fått tag på dom nya patcharna från utvecklaren
          Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X