Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Update not found

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Fick låna en kabel av en polare så nu funkade det.

Men en snabb fråga. Jag hann absolut inte alls se dom där raderna, det gick jättesnabbt att dom flög förbi, men nu längst ner på slutet står det både cpu key och dvd key, kan jag köra med den cpu keyn?

Hur hinner ni annars se dom andra raderna?

Comment

Original inlägg av Råttan Visa Inlägg
      Fick låna en kabel av en polare så nu funkade det.

Men en snabb fråga. Jag hann absolut inte alls se dom där raderna, det gick jättesnabbt att dom flög förbi, men nu längst ner på slutet står det både cpu key och dvd key, kan jag köra med den cpu keyn?

Hur hinner ni annars se dom andra raderna?
      Ja, du kan använda den CPUKey som står där också, man hinner se dom om man har en annan sorts TV eller spelar in
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tack, då har jag kommit ett steg längre iaf

Comment

Man kan köra Xell Updater annars för att skriva bara den delen av NAND:en, så att inte dashboarden påverkas. Men nu ska du ju uppdatera bägge så då kan du ligga gärna bygga en image med Xell-Reloaded och nya Freeboot i samma, sen flashar du in den med Flash360 bara. Eller vad säger du Swizzy?

Comment

Nu fick jag både det och spelen att fungera, tack så mycket för hjälpen!

Comment

Original inlägg av anden1 Visa Inlägg
              Man kan köra Xell Updater annars för att skriva bara den delen av NAND:en, så att inte dashboarden påverkas. Men nu ska du ju uppdatera bägge så då kan du ligga gärna bygga en image med Xell-Reloaded och nya Freeboot i samma, sen flashar du in den med Flash360 bara. Eller vad säger du Swizzy?
              Ja... man behöver inte installera Xell-Reloaded med Xell Updater, det finns redan med i senaste versionen av min app, dock är xellous förinställda att användas...
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Coolt

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X