Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hur får jag mina nedladdade spel till xex fil

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hur får jag mina nedladdade spel till xex fil

Hur får jag mina nedladdade spel till xex fil så man kan spela dem på usb disk på mitt jtagade xbox 360.Är ny på ämnet

Original inlägg av mois Visa Inlägg
    Hur får jag mina nedladdade spel till xex fil så man kan spela dem på usb disk på mitt jtagade xbox 360.Är ny på ämnet
    exiso GUI; http://whipland.no-ip.org/.downloads/release/ExisoGUI/
    Xbox Image Browser; http://www.xbox-scene.com/xbox1data/...ZZYNkgqeUE.php
    Xbox Backup Creator; http://www.xbox-scene.com/xbox1data/...AyEqnIADua.php

finns fler alternativa program för detta du laddar iso filen med dom, sedan extraherar du innehållet

lättaste är väl exiso GUI då du bara väljer ISO fil och vart den ska extraheras till...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Är det bara och ta xex filen sen och lägga in i mappen games på usb hårddisken sen, när man lägger in ett orginalspel på usb hårddisken genom freestyle dash så blir det flera filer+xexfilen.

Comment

Original inlägg av mois Visa Inlägg
        Är det bara och ta xex filen sen och lägga in i mappen games på usb hårddisken sen, när man lägger in ett orginalspel på usb hårddisken genom freestyle dash så blir det flera filer+xexfilen.
        xex filen är som en exe till datorn... ett program till din dator är inte alltid bara en exe fil, oftast är det massa andra filer runt omkring också... du extraherar allt, lägger det i en mapp på hårddisken och kör
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Tack det fungerar

Comment

hej
            jag har en box med rgh jtag och undrar hur jag får in spel på hårddisken. Jag har konverterat ett antal isos (med iso2god) och lagt in på extern hårddisk och undrar varför det inte funkar att spela. När jag öppnar xexmenu står det att jag inte har laggt in några spel. Kan det bero på att hårddisken är fel formaterad eller för stor eller måste jag lägga spelen i en mapp eller vad gör jag för fel?
            Snälla hjälp och tack för svar på förhand.

Comment

Ledsen, jag glömde en sak. Jag har en ganska gammal dashboard och undrar hur jag uppdaterar så att jag kan spela kinect.
              Tack för svar på förhand.

Comment

Original inlägg av jakobmiller Visa Inlägg
                Ledsen, jag glömde en sak. Jag har en ganska gammal dashboard och undrar hur jag uppdaterar så att jag kan spela kinect.
                Tack för svar på förhand.
                mao du har en vanlig JTAG och inte RGH JTAG då kan du följa: http://forum.psxcare.com/support/sho...ot-0.04-(12611)
                Google is your friend!

Comment

för övrigt så kör inte xexmenu spel i GoD-format, utan ska du ladda såna får du använda NXE eller FSD

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X