Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

freestyle dash

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

default.xex

Comment

Då måste du ändra Default i launch.ini till "Default = Usb:\Freestyle\default.xex"

Comment

har stoppat in usb i xboxet,startar och kommer till den vanliga

Comment

Men man kanske bara kan starta fsd från skiva istället

Comment

Starta det från skiva? Det låter väldigt klumpigt och onödigt..
            Har du hårddisk på maskinen? Eller bara USB-Disk?

Comment

http://dl.dropbox.com/u/43280539/bet...nfigurator.rar <--- jag håller på jobbar med detta för att göra det hela lättare, nästan färdigt... ska bara lägga till lite tooltips för delarna där man lägger till Quick Launch Buttons och Plugins
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

usb disk ärdet jag har,xbox 360 med 4 gb

Comment

Nu när jag kör installer så säger den att den hittar launch.ini på usb roten och i flash, det kanske är det som är problemet att launch.ini finns på två ställen. men jag kan inte gå in i flash och ta bort den.vad ska jag göra????

Comment

Original inlägg av mois Visa Inlägg
                    Nu när jag kör installer så säger den att den hittar launch.ini på usb roten och i flash, det kanske är det som är problemet att launch.ini finns på två ställen. men jag kan inte gå in i flash och ta bort den.vad ska jag göra????
                    nä. Som jag sa så prioriteras launch.ini på usbn högst, så det ska inte vara något problem. Den ignorerar helt enkelt den på nanden när den ser att det finns en på usb.

Det jag tror är att du har gjort nåt fel i sökvägen. Står det usb:\freestyle\default.xex så måste du ha en fil som heter default.xex (som är fsd2) som ligger i en mapp med namnet freestyle i roten på ditt usb-minne. Stämmer inte allt detta till punkt och pricka så kommer inte dashlaunch att hitta fsd2.
                    Last edited by anden1; 2011-11-20, 11:05.

Comment

På min usb heter Mappen FSD2.ORc2,1 och i den ligger det default.xex. Men när man kör installer så frågar den en massa ja och nej frågor, har det nåt med hur man svarar där??

Comment

Original inlägg av mois Visa Inlägg
                        På min usb heter Mappen FSD2.ORc2,1 och i den ligger det default.xex. Men när man kör installer så frågar den en massa ja och nej frågor, har det nåt med hur man svarar där??
                        då är det ju där felet ligger... Sökvägen i launch.ini är ju fel.
                        Antingen döper du om mappen till det som står i launch.ini, eller så ändrar du i launch.ini så att den pekar på rätt mapp.

Ja/nej frågorna styr mestadels andra grejor än hur maskinen autobootar, så nä det ska inte påverka.

Comment

Vad trött jag blir, nu fungerar allt tack alla för all hjälp

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X