Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 Elite Jasper RGH

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox 360 Elite Jasper RGH

Har en Xbox 360 Elite (Jasper-moderkort) som är köpt från PSXCare ett par år sedan, och hade tänkt få den RGH:ad.
    Vad behöver jag själv göra efter att ha fått tillbaka den från er efter RGH-installation?
    Installerar ni XEXMENU och dylikt eller är det något jag måste göra själv, och i så fall hur går jag till väga?

Original inlägg av Sir Dave Lister Visa Inlägg
    Har en Xbox 360 Elite (Jasper-moderkort) som är köpt från PSXCare ett par år sedan, och hade tänkt få den RGH:ad.
    Vad behöver jag själv göra efter att ha fått tillbaka den från er efter RGH-installation?
    Installerar ni XEXMENU och dylikt eller är det något jag måste göra själv, och i så fall hur går jag till väga?
    Vi installerar det åt dig om du lämnar in den med hårddisken på, annars får du en skiva med XEXMenu på (det kan ibland hända att vi glömmer bort att slänga med en sådan)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Vi installerar det åt dig om du lämnar in den med hårddisken på, annars får du en skiva med XEXMenu på (det kan ibland hända att vi glömmer bort att slänga med en sådan)
      Okej, då är det bara att vänta tills jag har råd att skicka in den då bara ^^
      Tackar för snabbt svar

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X