Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Extrahera spel till extern HDD som har två Dvd:er typ Battlefield 3 eller HALO ODST

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Extrahera spel till extern HDD som har två Dvd:er typ Battlefield 3 eller HALO ODST

Jag har problem med att får spel som består av två DVD:er att fungera. Nu senast är det Battlefield 3 (uppdaterade nyligen firmware, tack PAXCARE) som hela tiden frågar efter DVD2.
    I en tidigare tråd gavs tipset om att lägga viss material under /Content/0000000000000000/ på den inbyggda HDD:n, stämmer detta? Om ja, vilken material? Extraherar man fortfarande DVD 1 & 2 till extern HDD som tex:
    /Games/Battlefield samt /Games/Battlefield dvd2 motsvarande?

http://forum.psxcare.com/support/sho...=battlefield+3 <--- där finner du hur du gör med Battlefield 3, övriga spel behöver du köra Diskswapper pluginet till Dashlaunch eller FSD, jag använder personligen inte FSD så jag har ingen direkt koll på hur det fungerar där...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X