Kollade nu med min internetleverantör och fick reda på att boxen har en korrekt IP adress. Fick inte speciellt mycket hjälp utav dem, den ska tydligen vara uppkopplad. Har ej router utan en switch och det borde inte vara problemet då det funkat tidigare. Ser heller inget fel i mina nätverksinställningar på boxen.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Title Updates
Collapse
X
-
FSD kan ibland få ryckningar med det där, ibland måste man nolla databasen för att den ska ladda hem ordentligt...Original inlägg av Svantesson666 Visa InläggJ****t märkligt men det löste sig när jag uppdaterade firmwaren på min router. Allt annat funkade perfekt men efter uppdateringen så funkar även covers och tu nerladdningar perfekt igen. hahaGoogle is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Det hade inte funkat på flera dagar men efter uppdateringen så funkade allt plötsligt utmärkt. Jag hoppas det var FSD som var boven för jag kan ärligt talat inte se vad uppdateringen av min router hade med det att göra. Fast ibland tvivlar man ju på sig själv alltså. Som skolad och certifierad Windows nätverkstekniker som inte får sitt egna lilla sketna nätverk hemma att fungera som det ska..............än mindre förstår varför det inte funkar... haha
- Citat
- Flag
Comment

Comment