Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nand-x V2 resp v3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nand-x V2 resp v3

Tja!

satt igår och försökte mig på en RGH men fastnade på när jag skulle programmera coolrunnern. Det visade sig att jag har en nand-x v2 men behöver en v3. Måste man verkligen ha en ck3i/ck3 pro för att uppdatera nand-x:en? tycker det borde gå via USB´n? Tycker det finns lite dåligt med info om sånt.

Jo det finns en USB kabel för uppdatering av NAND-X. Den var jag själv tvungen att köpa då min vägrade uppdatera sig med den vanliga uppdateringskabeln kopplad via min CK3 Pro.

Comment

Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
      Jo det finns en USB kabel för uppdatering av NAND-X. Den var jag själv tvungen att köpa då min vägrade uppdatera sig med den vanliga uppdateringskabeln kopplad via min CK3 Pro.
      Ok vars köper jag en sån? Att man inte bara kan uppdatera via usb-mini usbn sladden, Helt sjukt. Dem verkar villa att man ska köpa alla deras skit produkter ju. Hur ser kabeln ut? vars kopplar man in den? man kanske kan göra en egen kabel jävel!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X