Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

xk3y eller rgh? hjälp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• xk3y eller rgh? hjälp

köpte en ny slim idag gears of war paketet med 250gb, lotnr 1134 tillverkad maj 2011 och 12 10,83a det borde vara trinity i den va?

nu står jag i valet och kvalet om jag ska rgha denna eller köra xk3y kommer mest att spela spel, går det att läsa ur firmwaren i dvd spelaren i denna tro?

Original inlägg av spenne Visa Inlägg
    köpte en ny slim idag gears of war paketet med 250gb, lotnr 1134 tillverkad maj 2011 och 12 10,83a det borde vara trinity i den va?

nu står jag i valet och kvalet om jag ska rgha denna eller köra xk3y kommer mest att spela spel, går det att läsa ur firmwaren i dvd spelaren i denna tro?
    Det ska vara Trinity i den ja, kolla på trayen hur den ser ut, om det är en hitachi i den går det inte att dumpa firmwaren i dvd'n, annars går det

Vill du spela på live? isåfall; Xk3y, annars skulle jag säga RGH i vilket fall som
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

ok, ska kolla . om det är en liteon måste jag byta kretsen då eller går det att flasha den rakt av den är tillverkad i maj 2011,

Comment

ok, ska kolla . om det är en liteon måste jag byta kretsen då eller går det att flasha den rakt av den är tillverkad i maj 2011,
        måste troligen byta styrkort eller borra/kapa banor, har den dashboard version över 2.0.13146.0 är det så oavsett vilket...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Ok verkar som jag har liteon 9504 , och om den inte blivit låst än är det bara läsa ur firmwaren i den då eller måste jag ha probe eller något,? Och om jag flashar den sen och uppdaterar dashboard så blir den låst och jag måste gör om allt igen eller? Lite novis på detta hur det fungerar.

Comment

Ok verkar som jag har liteon 9504 , och om den inte blivit låst än är det bara läsa ur firmwaren i den då eller måste jag ha probe eller något,? Och om jag flashar den sen och uppdaterar dashboard så blir den låst och jag måste gör om allt igen eller? Lite novis på detta hur det fungerar.
            japp, den blir låst vid uppdatering över dashboard version 2.0.13599.0
            Google is your friend!

Comment

ok , är det då bäst att läsa ur nyckeln så jag har den, sedan uppdatera till ny dash då blir den låst , och blir en 0272 drive efter det, om jag har mxic chippet kan man göra The Basic Russian Hack för att låsa upp chippet då och flasha den då? har ett xceuter kit från er.

Comment

ok , är det då bäst att läsa ur nyckeln så jag har den, sedan uppdatera till ny dash då blir den låst , och blir en 0272 drive efter det, om jag har mxic chippet kan man göra The Basic Russian Hack för att låsa upp chippet då och flasha den då? har ett xceuter kit från er.
                Japp
                Google is your friend!

Comment

1 fråga till bara hur är det om min är låst har inte hunnit koppla in den än för att kolla dashboard, går det fortfarande att läsa ur dvd key utan några problem, läste ngn stans att via korten som jag köpte av er kan ha problem att hitta spelaren.

Comment

1 fråga till bara hur är det om min är låst har inte hunnit koppla in den än för att kolla dashboard, går det fortfarande att läsa ur dvd key utan några problem, läste ngn stans att via korten som jag köpte av er kan ha problem att hitta spelaren.
                    Vet inte hur det är med 9504 som blir låst, om den går att hitta med Via korten, inte testat... vi kör numera med x360USBPro för i princip samtliga läsare, funkar bättre än att testa VIA för att sedan bli besviken om det inte funkar med slim läsarna
                    Google is your friend!

Comment

tänkte köpa matrix glitcher 2 chippet av er får man med kablar för lödningen?

Comment

Det ingår inte nej...
                        Google is your friend!

Comment

Du kan beställa till kabel:
                          http://www.psxcare.com/product.php?xProd=118

OBS vi har inte alla färger längre, vi tar det vi har på rullen för dagen
                          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ok hur mkt kabel går det åt för matrix glitcher 2 + lödning till moderkortet med olimexen

Comment

kan man läsa ur nanden på slim kortet fast jag inte har matrix2 chippet än eller måste det vara fastlött för det? och vilken nandpro version ska man ha?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X