Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fatal Crash intercepted!!!!!!!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fatal Crash intercepted!!!!!!!!!

Har försökt att starta Tekken 6 i nxe på min rgh Xbox360. Men får bara (Fatal Crash intercepted) varje gång jag försöker starta spelet.
    Har tankat 3 olika Tekken 6 och ingen av dem funkar som GOD. Har samma problem med Batman Arkham City.
    Hjälp någon .? vill så gärna köra dem . Tack på förhand.

vilken dashboard version har du?

Vilken dashlaunch version har du?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Dashboard version 2.0.14699.0

Comment

dashlaunch version 2.2 Rev725

Comment

Original inlägg av Thn Visa Inlägg
          dashlaunch version 2.2 Rev725
          Det är iofs FSD som är 2.2

Hmm, vart kör du dom från? interna hårddisken? extern?

Hur har du lagt in spelen? FTP? USB?
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Ok hur tar jag reda på vad jag har för dashlaunch? jag kör spelen från intern överfört via ftp . och alla andra spel funkar förutom just dem två.

Comment

Dashlaunch vet du vilken version du har genom att du kör en installer eller genom att läsa readme från programmen du byggde dashboarden med, du har Dashlaunch 2.27, 2.28 eller 2.29...

Skumt, vad har du använt för program för att konvertera till GOD? eller har du inte gjort det själv utan laddat hem färdiga filer? har du kört NXE2GOD?
              Google is your friend!

Comment

Dem sa att jag skulle ha senaste dashlaunch när dem hade moddat den och det var den 9/1 2012 laddade ner ett spel packade upp ison med ExisoGUI skapade iso med ExisoGUI skapade GOD med iso2God sen överförde via ftp till interna hdd.

Comment

Dem sa att jag skulle ha senaste dashlaunch när dem hade moddat den och det var den 9/1 2012 laddade ner ett spel packade upp ison med ExisoGUI skapade iso med ExisoGUI skapade GOD med iso2God sen överförde via ftp till interna hdd.
                  ok, testat o skippa delen med ExisoGUI?
                  Google is your friend!

Comment

Ok ska testa det.

Comment

Testade istället att ladda ner en tu och placerade den i cache på interna. så funkade batman.
                      har en annan fråga hur gör jag med dead space 2 som har 2 cds i god format kommer dem att funka i nxe?
                      Använder bara nxe tycker den är smidigast.

Comment

Ja, NXE har fullt stöd för GoD-spel.
                        Jag tyckte också NXE verkade smidigt i början, sen samlade jag på mig ett lite större spelbibliotek och då vart FSD2 det självklara valet för mig.
                        Vart lite trött på att skapa nya quickboot's hela tiden för NXE's skull...

Comment

Testade istället att ladda ner en tu och placerade den i cache på interna. så funkade batman.
                          har en annan fråga hur gör jag med dead space 2 som har 2 cds i god format kommer dem att funka i nxe?
                          Använder bara nxe tycker den är smidigast.
                          Kör du med diskswapper pluginet för Dashlaunch switchar den skiva åt dig automagiskt
                          Google is your friend!

Comment

ok vart ska jag lägga swap.exe i vilken mapp och hur får jag det att funka?

Comment

Har försökt att starta Tekken 6 i nxe på min rgh Xbox360. Men får bara (Fatal Crash intercepted) varje gång jag försöker starta spelet.
                              Har tankat 3 olika Tekken 6 och ingen av dem funkar som GOD i nxe. även testat lägga in en tu i cache mappen från fsd hemsida. och sen startat spelet men d funkar inte heller. hjälp snälla vill så gärna köra detta spel.
                              Last edited by Thn; 2012-01-14, 20:46.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X