Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppdatera omslag?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Uppdatera omslag?

Jag har precis hämtat min JTAG box, så kan inget om sånt här...
    Har något program (vet inte vad) som gör att xboxet ska hämta covers automatiskt från http://covers.jqe360.com/. Har ställt in användarnamn och allt sånt, men jag får inga covers! Har jag någon inställning fel? Eller vad kan det vara?

Original inlägg av davvekulneff Visa Inlägg
    Jag har precis hämtat min JTAG box, så kan inget om sånt här...
    Har något program (vet inte vad) som gör att xboxet ska hämta covers automatiskt från http://covers.jqe360.com/. Har ställt in användarnamn och allt sånt, men jag får inga covers! Har jag någon inställning fel? Eller vad kan det vara?
    Antar att det är FSD du pratar om? Freestyledash... Det kan bero på att du måste ha nätverk inkopplat, samt är FSD väldigt buggigt...funkar inte alltid o ladda hem covers
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Antar att det är FSD du pratar om? Freestyledash... Det kan bero på att du måste ha nätverk inkopplat, samt är FSD väldigt buggigt...funkar inte alltid o ladda hem covers
      Jag har en slim med wifi. Vill va tillgänglig för nätverket, men inte för Xbox live bara. Hur ställer jag in det då?

Comment

Jag har en slim med wifi. Vill va tillgänglig för nätverket, men inte för Xbox live bara. Hur ställer jag in det då?
        Har du dashlaunch installerat med standard settings blockeras det automatiskt
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Har du dashlaunch installerat med standard settings blockeras det automatiskt
          Hur kan jag ändra de inställningarna då? Vill ha tillgång till nätverket, men inte MS eller Live

Comment

Hur kan jag ändra de inställningarna då? Vill ha tillgång till nätverket, men inte MS eller Live
            Launch.ini
            Google is your friend!

Comment

Launch.ini
              Är det svårt att ändra? Vilka inställningar ska jag ha? Komplett guide hade uppskattats väldigt!!

Comment

Hade också uppskattat en beskrivning på detta med inställningar för nätverket

Comment

Original inlägg av Yrr Visa Inlägg
                  Hade också uppskattat en beskrivning på detta med inställningar för nätverket
                  läs igenom launch_info.ini som följer med dashlaunch...
                  Google is your friend!

Comment

Vart hittar jag den filen då, ligger den i flash mappen?

Comment

Original inlägg av Yrr Visa Inlägg
                      Vart hittar jag den filen då, ligger den i flash mappen?
                      ladda hem senaste dashlaunch, där hittar du allt du behöver...
                      Google is your friend!

Comment

Jag skulle också vilja ha möjlighet att ladda ner covers till FSD, hur kommer jag till vanliga dashboarden när jag har lagt in FSD som default för att sedan lägga till network? Finns det en annan möjlighet att lägga till WI-FI nätverk via FSD skulle jag vara tacksam för beskrivning för det också.

Ledsen om det lät lite flummigt

Comment

Original inlägg av jakobmiller Visa Inlägg
                          Jag skulle också vilja ha möjlighet att ladda ner covers till FSD, hur kommer jag till vanliga dashboarden när jag har lagt in FSD som default för att sedan lägga till network? Finns det en annan möjlighet att lägga till WI-FI nätverk via FSD skulle jag vara tacksam för beskrivning för det också.

Ledsen om det lät lite flummigt
                          Håll in RB under uppstart så kommer dashlaunch skippa default, får du det inte o funka under uppstart går det lika bra att trycka på Guide knappen (globen på din handkontroll) följt av Y och A sedan snabbt hålla in RB...
                          Google is your friend!

Comment

Håll in RB under uppstart så kommer dashlaunch skippa default, får du det inte o funka under uppstart går det lika bra att trycka på Guide knappen (globen på din handkontroll) följt av Y och A sedan snabbt hålla in RB...
                            Tack det fungerade för mig. Jag måste vell antagligen skaffa en innloggnig til XLink Kai för att kunna ta del av väder och covers, men i så fall hur gör jag det?

Comment

Nej, du behöver bara låta den komma åt nätet, det vill säga stäng av funktionen "livestrong" i dashlaunch configurationen (ändra "livestrong=true" till false eller radera den i launch.ini)
                              Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X