Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppdatera omslag?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

min launch.ini ser ut så här:

[QuickLaunchButtons]
    BUT_X = Hdd:\Content\0000000000000000\C0DE9999\00080000\C0 DE99990F586558
    Default = Hdd:\FSD22Final\Default.xex
    [Settings]
    nxemini = true
    pingpatch = true

vad ska jag göra då?

Comment

Original inlägg av jakobmiller Visa Inlägg
      min launch.ini ser ut så här:

[QuickLaunchButtons]
      BUT_X = Hdd:\Content\0000000000000000\C0DE9999\00080000\C0 DE99990F586558
      Default = Hdd:\FSD22Final\Default.xex
      [Settings]
      nxemini = true
      pingpatch = true

vad ska jag göra då?
      Se över dina nätverksinställningar, kolla så inte routern blockerar FSD etc. etc. testa även att radera databaserna och göra om det...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        Se över dina nätverksinställningar, kolla så inte routern blockerar FSD etc. etc. testa även att radera databaserna och göra om det...
        Tack för svar, men jag förstod tyvärr inte vad du menade att jag skulle göra med nätverksinställningarna och det där med att radera databaserna. Om du kude förklara lite enklare så vore jag tacksam.

Comment

Hej

ignorera mitt senaste innlägg.

Nu när jag la till en ny game path så kom det upp covers till spelen som ingick i den. Inga av mina andra spel som jag tidigare lagt till får covers. hur fixar jag det?

Hade bara en annan fundering över hur man ska ställa in fan level. Vilken nivå bör den vara på för att vara så tyst som möjligt men ändå inte skadligt för xboxet?

Tack för all tidigare hjälp, det uppskattas verkligen!

Comment

Original inlägg av jakobmiller Visa Inlägg
            Hej

ignorera mitt senaste innlägg.

Nu när jag la till en ny game path så kom det upp covers till spelen som ingick i den. Inga av mina andra spel som jag tidigare lagt till får covers. hur fixar jag det?

Hade bara en annan fundering över hur man ska ställa in fan level. Vilken nivå bör den vara på för att vara så tyst som möjligt men ändå inte skadligt för xboxet?

Tack för all tidigare hjälp, det uppskattas verkligen!
            Det vill säga, du behöver göra om inställningarna för FSD, det finns en grej i menyerna för att radera all data om spel etc. (databaserna) därefter lägger du bara in allt igen
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

det är smartast att köra på auto om du vill att maskinen ska vara tyst. Tvingar du den att gå långsamt jämt (tex 20%) så kommer inte fläkten varva upp högre än det när den behövs... Att sätta en fast hastighet är nog kanske mer intressant för de som vill höja hastigheten högre än vanligt och kan leva med oväsendet (jag t.ex. kör alltid 80% men ser till att ha ljudet så högt att det överröstar fläkten =P)

vill du få ner ljudnivån är det nog smartare att förbättra kylningen i maskinen, typ sätta på dyrare kylpasta, m.m.

Finns massor av bra kylningsmoddar du kan göra, beror på vad du har för maskin...

Sen kan jag rekommendera att du ändrar tröskelvärdena i din nand-image till de temperaturer du önskar, så kommer auto-läget bli precis som du vill ha det.

Comment

Okej, tack för svar!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X