Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Var hittar jag lättast DLC och TU?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Var hittar jag lättast DLC och TU?

Har letat runt lite, men har svårt att hitta DLC och TU till mina spel. Någon som kan tipsa om bästa sidan för detta?

Original inlägg av davvekulneff Visa Inlägg
    Har letat runt lite, men har svårt att hitta DLC och TU till mina spel. Någon som kan tipsa om bästa sidan för detta?
    DLC hittar du där du hittar spel, TU hittar du på www.xbuc.net eller http://marketplace.jqe360.com/
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      DLC hittar du där du hittar spel, TU hittar du på www.xbuc.net eller http://marketplace.jqe360.com/
      Jag ftp över till mitt xbox, sen körde jag xm360 och gjorde en scan. Är uppdateringarna inne då eller? Eller vad måste jag göra för att "installera" dem?

Comment

Jag ftp över till mitt xbox, sen körde jag xm360 och gjorde en scan. Är uppdateringarna inne då eller? Eller vad måste jag göra för att "installera" dem?
        XM360 laddar inte hem TitleUpdates åt dig, det får du göra själv, eller med hjälp av FSD

Och en Scan i XM360 gör inget annat än vad namnet tyder på, scannar! den kollar efter vad du har och om det är upplåst (XBLA/DLC)
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          XM360 laddar inte hem TitleUpdates åt dig, det får du göra själv, eller med hjälp av FSD

Och en Scan i XM360 gör inget annat än vad namnet tyder på, scannar! den kollar efter vad du har och om det är upplåst (XBLA/DLC)
          Ja, jag laddade hem-förde över-scannade. Sen kan man trycka unlock- installeras det då? Hur ser jag om det är installerat?

Comment

Ja, jag laddade hem-förde över-scannade. Sen kan man trycka unlock- installeras det då? Hur ser jag om det är installerat?
            unlock = låsa upp, vad är det du laddat hem och vill ha "installerat"? Title Updates laddas automatiskt av spelen om dom ligger i Cache, DLC laddas även det automatiskt om det ligger på rätt ställe och rätt Title Update ligger i cache mappen...
            Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X