Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp mig att koppla upp min Jtag mot nätet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp mig att koppla upp min Jtag mot nätet

Hejsan!

Jag är sjuk och uttråkad så jag tänkte göra något jag tänkt i ett år men inte orkat göra ännu. Nämligen koppla upp min box så jag kan få lite fina spelomslag i FSD och ev. koppla upp mig via Xlink Kai.

Jag har inget trådlöst nätverk och kopplar upp min dator via mobilt nätverk. Hittade denna guiden: http://www.ehow.com/how_4895269_conn...pc-router.html

Problemet är att jag bara kommer till steg 4. "Choose your Xbox 360 from the list of possible connections that appears." Min 360 dyker inte upp i listan.

Någon som kan hjälpa mig på vägen?

Kör du med en korsad nätverkskabel?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Att jag inte tänkte på det. Hittade inte mina gamla kablar. Har antagligen lånat ut dom eller så har dom blivit kastade i en flytt. Hittade en kabel och testade med den bara. Hur vet jag om den är korsad?
      Det står bara "ETL VERIFIED TO EIA/TIA 568 CATEGORY 5 UTP 4 PAIRS 24AWG PATCH CABLE SUNF PU"

Aj då. Efter en googling så verkar det som om kabeln inte är korsad.

Jag får återkomma när jag ordnat en ny kabel då. Tack Swizzy.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X