Jag undrar om någon vet hur man får igång automatisk uppdatering av freestyle 2.2? pluggins,skins mm
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Automatisk uppdatering
Collapse
X
-
Settings, kolla där... du hittar det därOriginal inlägg av yrreg1 Visa InläggJag undrar om någon vet hur man får igång automatisk uppdatering av freestyle 2.2? pluggins,skins mm
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
Är det bara att skaffa sig ett konto?Original inlägg av Swizzy Visa InläggSettings, kolla där... du hittar det där
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej, du behöver inget konto, kolla igenom alla valen du har, det finns ett val där som det står "Notify of updates on startup" eller ngt sådant, aktivera den så får du information om när det kommer nya versioner...Original inlägg av yrreg1 Visa InläggÄr det bara att skaffa sig ett konto?Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Ok tack för svaret.Original inlägg av Swizzy Visa InläggNej, du behöver inget konto, kolla igenom alla valen du har, det finns ett val där som det står "Notify of updates on startup" eller ngt sådant, aktivera den så får du information om när det kommer nya versioner...
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag hittade detta i ett annat forum stämmer detta?Original inlägg av yrreg1 Visa InläggOk tack för svaret.
Yes you can, sign in to TeamFSD in your settings and then go to updates or click HERE and download the 2.2 installer which you run from NXE.
- Citat
- Flag
Comment
-
Probably, men du behöver inte ha inloggning för att få ner updates, för övrigt är installer inte samma sak som själva FSDOriginal inlägg av yrreg1 Visa InläggJag hittade detta i ett annat forum stämmer detta?
Yes you can, sign in to TeamFSD in your settings and then go to updates or click HERE and download the 2.2 installer which you run from NXE.
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment