Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FreestyleDash hänger sig hela tiden!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• FreestyleDash hänger sig hela tiden!

Hej alla!

Är ny på forumet så ha lite överseende med mina kunskaper i ämnet
    Har precis fått hem min 360 Phat då jag fixat RGH-chip i den.
    FreestyleDash var installerat och även två spel var inlagda.
    Spelen fungerar hur bra som helst men däremot när jag är i FSD så hänger den sig hela tiden.
    Har läst någonstans att FSD kan vara buggigt men nu är det nästan obrukbart.
    Någon som har några tips om hur det går att fixa eller är det bara att vänta på nästa uppdatering?

Original inlägg av bexett Visa Inlägg
    Hej alla!

Är ny på forumet så ha lite överseende med mina kunskaper i ämnet
    Har precis fått hem min 360 Phat då jag fixat RGH-chip i den.
    FreestyleDash var installerat och även två spel var inlagda.
    Spelen fungerar hur bra som helst men däremot när jag är i FSD så hänger den sig hela tiden.
    Har läst någonstans att FSD kan vara buggigt men nu är det nästan obrukbart.
    Någon som har några tips om hur det går att fixa eller är det bara att vänta på nästa uppdatering?
    Radera FSD och installera om den, eller testa att bara nolla alla inställningarna och kolla om det blir ngn skillnad
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Ok ska testa det imorgon.

Har försökt felsöka lite idag och kommit fram till att problemet började uppstå efter jag hämtade "cover-arten" till spelen.
      FSD hänger sig heller inte om jag drar ur nätverkskabeln.
      Precis innan det fryser så kommer samma ljud som när man trycker på xbox-knappen.

Comment

Ok ska testa det imorgon.

Har försökt felsöka lite idag och kommit fram till att problemet började uppstå efter jag hämtade "cover-arten" till spelen.
        FSD hänger sig heller inte om jag drar ur nätverkskabeln.
        Precis innan det fryser så kommer samma ljud som när man trycker på xbox-knappen.
        Dvs. det räcker med att du raderar databaserna och laddar hem allt på nytt, ngnting har blivit korrupt
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Ok... Finns det någon guide hur jag ska gå till väga?
          Ledsen att fråga men hittar väldigt dåligt på sidan än så länge.

Comment

Ok... Finns det någon guide hur jag ska gå till väga?
            Ledsen att fråga men hittar väldigt dåligt på sidan än så länge.
            Tror inte det finns någon guide för det, men kan göra en video åt dig snart som visar hur du går tillväga genom att använda XEXMenu...
            Google is your friend!

Comment

Låter som en bra idé tack så mycket grymt jobbat!

Comment

Låter som en bra idé tack så mycket grymt jobbat!
                http://dl.dropbox.com/u/43280539/FSD_Reset.avi laddar upp den nu, borde finns tillgänglig om ngra minuter
                Google is your friend!

Comment

Har problemet att spelen hänger sig när man kör dom från FSD, har sökt efter lösningar men inte hittat någon. Men kör man från xexmenu så har det funkat fint för mig. Väldigt underligt.

Comment

Tack för ett grymt jobb!
                    FSD är ominstallerat och det flyter på som det ska nu!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X