Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XEXMenu vägrar starta efter 14699 updatering

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av anden1 Visa Inlägg
    du kan väl ansluta den till din dator med transfer cable, eller dra igång linux på boxen via xell-reloaded och t.ex. ftp:a ut datan eller ansluta ett usb-minne som du överför till (tror iaf att det ska finnas något sätt att läsa XTAF-partitionen inifrån linux)

troligen är de bara ngn cache-fil eller någt som har dummat sig så efter du har tagit backup på allt kan du ju prova att ta bort cache-filer från disken och se om de hjälper så slipper du kanske att formatera.
    det är bättre att köra med Dashlaunch pluginet eftersom boxen startar NXE men inte kommer längre än så, hade den inte funkat där heller hade det of course bara varit en utväg att formatera och fixa genom linux som i sig är ganska avancerat, dom flesta som frågar efter hjälp här på forumet har nog inte så pass bra datorvana/kunskaper att dom kan ge sig in på linux och mixtra med filsystem bara sådär, så det är nog det sista man ska göra tycker jag om man inte är helt säker på vad man gör
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X