jag har satt den på auto och nu låter inte fläckten ska den nu bara så ?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
need help!!!!!!!!!!
Collapse
X
-
när jag går in på freestyle så visar cpu1:70 och cpu2:58 , jagtror inte att auto funkar som den ska, jag har till och med startat om maskinen och detär fortfarande så.... men när jag sätter på fläckten själv till 75-80% så börjar cpu att sjunka. frågan är: som du säger att automatisk ska maskinen känna att den är varm och då sätter den igång fläckten men det blir inte som du säger :/ . går det bra om jag lägger den på 75-80% istället för auto? jag är rätt att min nya maskin ska bli överhettat.
- Citat
- Flag
Comment
-
Det beror på att din SMC_Config är inställd så från fabrik, testa att ändra smc_config så ska du se att du får annorlunda resultatOriginal inlägg av feve86 Visa Inläggnär jag går in på freestyle så visar cpu1:70 och cpu2:58 , jagtror inte att auto funkar som den ska, jag har till och med startat om maskinen och detär fortfarande så.... men när jag sätter på fläckten själv till 75-80% så börjar cpu att sjunka. frågan är: som du säger att automatisk ska maskinen känna att den är varm och då sätter den igång fläckten men det blir inte som du säger :/ . går det bra om jag lägger den på 75-80% istället för auto? jag är rätt att min nya maskin ska bli överhettat.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Det är en del av din nand...Original inlägg av feve86 Visa Inläggsmc_config vart hittar jag det?Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Din nand är mjukvaran på moderkortet, själva dashboarden... du dumpar den med hjälp av program som Flash360 t.ex.Original inlägg av feve86 Visa Inläggjag vet inte va en nand är?Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
hej igen
många av mina spel från extern hårdisken vill inte funka men de funkade igår och nu idag när jag skulle pela såvill de inte funka:S va kan felet bara? sista grej jag gjorde det var att extract blue dragon dvds till usb hårsisk. jag får upp "The game could not start. Please download the game again"
- Citat
- Flag
Comment
-
Det kan betyda att datan blivit korrupt av någon anledning, kanske din antivirus gjorde en scanning när du drog ut hårddisken? kanske den ändrade något i datan? who knows?Original inlägg av feve86 Visa Inlägghej igen
många av mina spel från extern hårdisken vill inte funka men de funkade igår och nu idag när jag skulle pela såvill de inte funka:S va kan felet bara? sista grej jag gjorde det var att extract blue dragon dvds till usb hårsisk. jag får upp "The game could not start. Please download the game again"
Är det samma på alla spel eller bara vissa? och vilken dashboard version har du?Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Det där är FreestyleDash (FSD) version, det jag vill veta är vilken Kernel du har (Xbox 360 Dashboard) beroende på vilken verison det är du har, eventuellt uppdatera, eller extrahera spelen på nytt... brukar du bara dra ur hårddisken när den är "klar" eller brukar du också använda funktionen "Säker borttagning av ..." i windows?Original inlägg av feve86 Visa Inläggjo vissa spel funkar inte .dashversion 2.2 rev1072. vad tycker du att jag borde göra?Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
jag har dashboard:2.0.14699.0 . det händer ibland att jag kopplar ifrån genom dra ur usb och ibland genom säker borttagning eftersom ibland när jag sätter på datorn är inte med den här säker borttagning och märker det senare efter jag har kopplat in usbn.
- Citat
- Flag
Comment
-
Du bör uppdatera dashboarden till 15574
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment