Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Snabb fråga, tänkte lägga till avatar stöd på 14699, har redan 14699 på boxen. Vad jag förstår är det bara att göra en systemupdate så uppdateras endast de filer som inte är uppdaterade, vilket i mitt fall borde innebära att avatar stödet läggs till. Stämmer det?

Original inlägg av binglan Visa Inlägg
    Snabb fråga, tänkte lägga till avatar stöd på 14699, har redan 14699 på boxen. Vad jag förstår är det bara att göra en systemupdate så uppdateras endast de filer som inte är uppdaterade, vilket i mitt fall borde innebära att avatar stödet läggs till. Stämmer det?
    Yes, det stämmer tänk dock på att dashlaunch har blockering av uppdateringar per default, du måste alltså stänga av den alternativt kringå den (launch.ini med "noupdater = false" eller döp om mappen till "$$ystemUpdate" istället för "$SystemUpdate")
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X