Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kan inte extracta xbox iso

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kan inte extracta xbox iso

jag köpte en xbox med rgh för någon dag sedan men har än så länge inte haft någon användning för den då jag inte får till det med spelen på datorn.

får följande felmeddelande när jag försöker extracta med exiso :

complex-syndc.iso does not appear to be a valid xbox iso image
    failed to extract xbox iso image complex-syndc.iso

vad gör jag fel?

tacksam för svar

Original inlägg av kissbomben Visa Inlägg
    jag köpte en xbox med rgh för någon dag sedan men har än så länge inte haft någon användning för den då jag inte får till det med spelen på datorn.

får följande felmeddelande när jag försöker extracta med exiso :

complex-syndc.iso does not appear to be a valid xbox iso image
    failed to extract xbox iso image complex-syndc.iso

vad gör jag fel?

tacksam för svar
    Vilken exiso version kör du?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

jag slängde skiten för det funkade inte så det vet jag inte nu :P men jag har löst det på annat vis, xbox image browser v2.9 . funkar klockrent!

Comment

jag slängde skiten för det funkade inte så det vet jag inte nu :P men jag har löst det på annat vis, xbox image browser v2.9 . funkar klockrent!
        förmodligen körde du en gammal version, Xbox Image Browser är inte lika lätt som exiso gui: http://whipland.no-ip.org/.downloads/release/ExisoGUI/ (ta senaste versionen där)
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

tackar för svar! men tror jag håller mig till image browser nu ett tag, när jag förstått hur det går till

Comment

tackar för svar! men tror jag håller mig till image browser nu ett tag, när jag förstått hur det går till
            men men men... min gui är jue lättare och snabbare
            Google is your friend!

Comment

jag provar väl den då ;

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X