Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox startar inte

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox startar inte

Hej, jag har en xbox 360 slim 250 gig rgh som jag spelade på för ca 10 timmar sedan och när jag nu försöker starta xboxen så lyser den lilla lampan i mitten på on/off knappen och inget mer händer. Efter en liten stund dör den helt men går att starta igen med då händer bara samma sak. Det har tidigare hänt att det har tagit mellan 30 till 60 sekunder ibland för den att starta men detta har aldrig tidigare hänt.
    Hur löser jag detta?

Original inlägg av jakobmiller Visa Inlägg
    Hej, jag har en xbox 360 slim 250 gig rgh som jag spelade på för ca 10 timmar sedan och när jag nu försöker starta xboxen så lyser den lilla lampan i mitten på on/off knappen och inget mer händer. Efter en liten stund dör den helt men går att starta igen med då händer bara samma sak. Det har tidigare hänt att det har tagit mellan 30 till 60 sekunder ibland för den att starta men detta har aldrig tidigare hänt.
    Hur löser jag detta?
    Testa att dra ur strömmen från maskinen och vänta någon minut innan du testar igen, det kan vara att chippet fått frispel och behöver resetas
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X