Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Filezilla ETIMEDOUT

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Filezilla ETIMEDOUT

Försöker ftp till xbox, men Filezilla ger mig bara ETIMEDOUT felmeddelande hela tiden. Vad kan vara fel? WINSCP ger mig och timedout felmeddelande!

Original inlägg av davvekulneff Visa Inlägg
    Försöker ftp till xbox, men Filezilla ger mig bara ETIMEDOUT felmeddelande hela tiden. Vad kan vara fel? WINSCP ger mig och timedout felmeddelande!
    Det betyder att servern inte svarar, dvs. du kanske inte har den igång äns? eller ansluter till fel port?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Det betyder att servern inte svarar, dvs. du kanske inte har den igång äns? eller ansluter till fel port?
      Jag gör som jag alltid gjort. samma port (21). IP numret på boxen står i filezilla men det går inte ansluta

Comment

Funderar på att köpa ett USB minne och använda för spel överföring istället. Det är väl bara att kopiera över?Nåt annat man ska tänka på då?

Comment

Original inlägg av davvekulneff Visa Inlägg
          Funderar på att köpa ett USB minne och använda för spel överföring istället. Det är väl bara att kopiera över?Nåt annat man ska tänka på då?
          Du bara kopierar över till minnet, sedan flyttar du det till boxen och kopierar till hårddisken där istället
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X