Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Koppla in extern hårddisk

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Programmet jag länkade till behöver inte installeras, det körs som det är, om det inte startar på din dator tippar jag på att det är något fel där... det programmet har ALLTID funkat för mig, oavsett om jag kört XP, Vista eller 7, och aldrig hört någon som haft problem med det heller, vet att formaterar på rätt sätt med fat32 och att det ska funka bra efter att du formaterat i det
    ah jo förlåt menade att det kom upp ett felmeddelande när jag startat det "enheten var inte färdig" eller vad där nu stod!!! men men det funkar nu i alla fall tack för hjälpen

Comment

Original inlägg av PivvE Visa Inlägg
      ah jo förlåt menade att det kom upp ett felmeddelande när jag startat det "enheten var inte färdig" eller vad där nu stod!!! men men det funkar nu i alla fall tack för hjälpen
      Det brukar dyka upp om man har en tom minneskort läsare t.ex. eller Floppy drive som inte innehåller något, jag får samma grej på min dator, bara klicka på fortsätt/ignorera så löser det sig
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X