Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

extracta nfs most wanted.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• extracta nfs most wanted.

hey! jag försöker som rubriken säger, att extracta need for speed most wanted, det nya. använder mig av swizzys exiso, som bara fungerat bra för mig, tills nu, när den extractat klart så ligger själva mappen bara på 3,5 GB typ, medans .iso ligger på 8,5 typ. när jag startar spelet sedan på min RGH, så hamnar jag i en evighetslång loadingscreen bara.. några tips?

Funkar fint för mig.
    Kanske behöver uppdatera boxen.

Jag kör på kernel 15574 och freestyle dash 3.

Resident evil 6 funkade bara med freestyle dash 3 för mig,kanske samma med nfs

Comment

får det här meddelandet när jag försöker uppdatera: "could not download version description file"... går väl att uppdatera genom att föra över filerna själv men jag är rätt ny på det här. började ju förstå litegrann men nu har boxen samlat damm några månader så jag är helfärsk igen :P

Comment

Original inlägg av laledan Visa Inlägg
        Funkar fint för mig.
        Kanske behöver uppdatera boxen.

Jag kör på kernel 15574 och freestyle dash 3.

Resident evil 6 funkade bara med freestyle dash 3 för mig,kanske samma med nfs
        menar du inte dash launch 3 btw? hittar inget om fsd 3..

Comment

äh, glöm vad jag saa

Comment

Sök på google efter freestyle dash 3,finns att ladda ner på första länken.

Läs dock på ordentligt hur man uppdaterar så du inte sabbar nåt med boxen.
            Tog ett tag innan jag våågade göra det själv

Comment

hittade nån grej som man la in i /000000 mappen och sen fanns ett installationsprogram bland games, körde det och nu fungerar nfs tack för hjälpen!

Comment

Jag har samma problem, skärmen blir bara svart sedan startar den om Freestyledash. Vad var det för program du la in för att råda bot på detta?

Comment

Funkar finfint för mig iaf utan några installationer, jag kör iofs med spelet uppackat från USB hårddisk (uppackat med min gui) samt startar jag spelet med XEXMenu istället för FSD och kör just nu 16197 som dashboard, inte orkat backa ner till 15574 igen då jag inte kör kinect spel ändå xD
                  Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Funkar inte nya 16197 med Kinect?

// P

Comment

Original inlägg av peroy Visa Inlägg
                      Funkar inte nya 16197 med Kinect?

// P
                      Den funkar, men det är mycket grejer som kan krångla på RGH/JTAG, original funkar det utan problem afaik, men inte med dom patcharna som finns... vet inte varför =/ det var samma problem med 14717 och 14719 när det kom, sen löstes det med 15574...
                      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av backisen Visa Inlägg
                        Jag har samma problem, skärmen blir bara svart sedan startar den om Freestyledash. Vad var det för program du la in för att råda bot på detta?
                        detta : http://digiex.net/downloads/download...-download.html

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                          Funkar finfint för mig iaf utan några installationer, jag kör iofs med spelet uppackat från USB hårddisk (uppackat med min gui) samt startar jag spelet med XEXMenu istället för FSD och kör just nu 16197 som dashboard, inte orkat backa ner till 15574 igen då jag inte kör kinect spel ändå xD
                          Jag har Freestyle 3 med kernel 2.0.13604.0 och dashlaunch 3.03. Känner du till om det finns några problem med de versioner jag har?

Comment

Original inlägg av backisen Visa Inlägg
                            Jag har Freestyle 3 med kernel 2.0.13604.0 och dashlaunch 3.03. Känner du till om det finns några problem med de versioner jag har?
                            13604... där har du problemet, du måste ha 15574+ för dom senaste spelen...
                            Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                            Auto-Saved
                            Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                            x
                            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                            x
                            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                            Working...
                            X