Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

LiNK i Freestyle Dash 3 med F3Plugin. Konstiga tecken och krasch.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• LiNK i Freestyle Dash 3 med F3Plugin. Konstiga tecken och krasch.

Hej.

Jag försöker köra LiNK i Freestyle Dash 3 med F3Plugin. Fungerade skapligt förut men sen två veckor tillbaka så får jag bara upp en massa random konstiga tecken när jag går in på System Link -> Curent Room. Byter jag till Lobby, blir det krasch. När jag kör Test under Settings -> Plugin -> F3Plugin får jag Passed på alla tre test. Det är samma sak på alla spel. Undrar om det bara på min burk det inte funkar eller är servern nere eller nått? Någon annan som har samma problem?

MVH
    Ola

Löste sig. Bara kryssa för "Hämta beta updates" under inställningar i FSD. Kom 3 nya uppdateringar och problemet var löst nu funkar LiNK funkar bättre än förut. Men det är lite få användare som kör det, tyvärr.

Comment

Beroende på vilken version du kom ifrån, men nu ska du iaf inte köra med DevLink längre. Om du kör ett "Test" så ser du vilken inställning du har.

Och ja det finns inte så jättemånga spelare. Är väl bara COD Block Ops II som har fulla servers (var själv inne och blev skjuten i tusen bitar igår, gång på gång). Nästan inga spel stödjer ju tyvärr System Link.

Comment

Hur och vart hittar jag freestyle 3? Mvh Wikings1

Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2

Comment

Original inlägg av Wikings1 Visa Inlägg
          Hur och vart hittar jag freestyle 3? Mvh Wikings1

Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
          http://www.homebrew-connection.org/f...dashboards/F3/
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X