Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jtag/RGH + Kinect

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jtag/RGH + Kinect

Hej!

Ledsen om detta har tagits upp flera gånger men jag har en 360 Falcon med RGH på dashboard 2.0.15574.0 och har precis köpt Kinect. Jag fick upp ett meddelande om update. Tryckte självklart nej men undrar om jag behöver uppdatera min RGH eller liknande?

Original inlägg av Bungalow Visa Inlägg
    Hej!

Ledsen om detta har tagits upp flera gånger men jag har en 360 Falcon med RGH på dashboard 2.0.15574.0 och har precis köpt Kinect. Jag fick upp ett meddelande om update. Tryckte självklart nej men undrar om jag behöver uppdatera min RGH eller liknande?
    Du kan köra 15574 updaten, det ska gå att köra så, annars finns det nyare versioner också, senaste är 16203 du kan läsa här om hur du uppdaterar: http://xebuildtut.xeupd.com
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Du kan köra 15574 updaten, det ska gå att köra så, annars finns det nyare versioner också, senaste är 16203 du kan läsa här om hur du uppdaterar: http://xebuildtut.xeupd.com
      Ok tack! Jag uppdaterar till 16203 då. När det är klart ska jag bara trycka yes när jag startar med kinect inkopplad och den kräver en update? Känns livsfarligt haha men jag litar på dig

Comment

Original inlägg av Bungalow Visa Inlägg
        Ok tack! Jag uppdaterar till 16203 då. När det är klart ska jag bara trycka yes när jag startar med kinect inkopplad och den kräver en update? Känns livsfarligt haha men jag litar på dig
        Uppdatera dashboarden enligt guiden, när du väl har 16203 är du 100% safe att svara yes
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          Uppdatera dashboarden enligt guiden, när du väl har 16203 är du 100% safe att svara yes
          Stort tack! Nu funkar det perfekt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X