Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp : P " n64 emu "

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp : P " n64 emu "

Hallå, Lurkade runt i mitt xbox 360, Så hittade jag en N64 emu " mupen64 " Finns dock inte någonstans i själva xboxet utan jag hittade den i filezilla hittar dock ingen xex :/ ... Nu är frågan , Hur startar jag denna ? försökte googla, Stod att jag skulle boota genom " xell " men hur gör jag det xD ? Och är det svårt ?? Skulle gärna vilja veta då jag är riktigt sugen på att lira Zelda :P Tack : )

+ vart lägger jag romsen också

Comment

XeLL startar du med eject knappen, du har en "xenon.elf" det är den som XeLL laddar, har du ett corona moderkort kan du tyvärr inte använda XeLL för homebrew (finns inget stöd för att få ut bilden på tv'n med just corona...)

https://github.com/gligli/mupen64-36...les/readme.txt <--- läs här för mer information om vart du lägger roms, dvs. du lägger dom vart f*n du vill och letar upp dom med den inbyggda browsern
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

ingen aning vad jag har så får antagligen testa XD Tack

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X