Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ett problem ( eller kanske inte )

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ett problem ( eller kanske inte )

Hej Jag tror jag har ett problem , Men låter någon expert avgöra detta , Detta har aldrig synts i varken file browser eller paths meny , Är detta vanligt ? ovanligt? oroande angående min jtag ? Dock vet jag att man använder hdd1 för saker o.s.v . En annan fråga på samma gång , Jag la in worms collection på min usb innan , När jag startar det stängs xboxet av ? Dålig fil eller ?? Alla andra spel fungerar , Om det nu skulle vara fel på xboxet ( även om ni inte gjort detta ) kan man ändå skicka för någon sorts kontroll om allting fungerar som det ska ? Tack för svar

Last edited by croizez; 2013-05-07, 17:12.

Spelet råkar ut för en unrecoverable crash, dvs. spelet total crashar...

Vad gäller allt det där andra är det en inställning du kan göra i F3... kommer inte ihåg vart den ligger, men kolla igenom dina settings för typ paths eller så
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

aah juste, Mitt fel, Så om xboxet krashar angående spelet för egentligen ingenting ? jag tog bort skiten o lät det vara , Riktigt irreterande :P

Comment

Original inlägg av croizez Visa Inlägg
        aah juste, Mitt fel, Så om xboxet krashar angående spelet för egentligen ingenting ? jag tog bort skiten o lät det vara , Riktigt irreterande :P
        Vanligaste orsaken till att spel crashar är att man raderat någon fil, men XBLA titlar är det troligen mer vanligt att speldatan är korrupt... (att filerna finns men inte går att använda)
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X