Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilket chip rek. till Corona v3 och v4

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vilket chip rek. till Corona v3 och v4

Hej
    Undrar vad ni rek. för chip till Corona v3 & v4 boxar?
    Har flera äldre Matrix Glitcher 2 Rev.c men dessa fungerar antagligen inte med v3 & v4 då dessa saknar POST_OUT anslutning.

Kan man använda ex. 360squirt med postfix adaptern?, vilka chip stödjer postfix adaptern?

Jag förstår att många rek. Xecuter Coolrunner 3 Pro men det kräver att man inskaffar en massa nya prylar just för detta chip.

Jag har redan köpt all kringutrustning från er så som: LPC-H2148 USB adapter, Maximus SDTool mm.

/Tack

Chip som passar till Corona v1 & v2 passar även till v3 & v4, alla chip passar med postfix adaptern (OBS: kräver chippet fler än 1 post punkt är det inte kompatibelt, exempel på det är Xecuter CR3 Pro [jag e inte 100% säker på att den kräver det, men den nyttjar dom iaf] detta pga postfix adaptern bara kopplas till post_out_0 inte dom andra...)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Aha, då bör jag alltså koppla point B på Matrix chippet till post_out1 på postfix adaptern.

Än en gång bugar jag och tackar.

/Jesper

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X