Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trött på bootscreen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Trött på bootscreen

Tjenare , Jag har god lust att byta bootscreen ( den som startas när xbox startas ) Men innan jag förbereder en process som denna , Vill jag gärna höra med er , Vad kan hända om något går fel ? Vad kan gå fel ?? Blir det snabbare / långsammare boot up ? Skriv gärna om ni gjort detta och berätta . Tack.

Av min erfarenhet så blir booten ungefär 2-3 sekunder långsammare.

Comment

Original inlägg av sebbekingen Visa Inlägg
      Så du har ändrat din boot screen ?

Comment

Original inlägg av sebbekingen Visa Inlägg
        Det varierar ganska mycket beroende på den video man väljer, problemet är att boot animationen startas senare än normalt när man bytt ut den eftersom man inte kan ladda animationen på samma sätt med den custom xex som vi har :/
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Kan det hända någonting om det går fel ?

Comment

Original inlägg av croizez Visa Inlägg
            Kan det hända någonting om det går fel ?
            Jag har inte hört talas om någon som haft några större problem efter att dom bytt till custom bootanim iaf vad jag kan komma ihåg...
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X