Hallå igen , Som jag skrev i min förra post , Xbox bootar inte, Nu är det likadant igen , Efter några timmars spelade. Dock stötte jag på något som jag aldrig sett innan, startade boxen , Dvd.n kom ut och snabbt in igen, Samt att " doten " på lysdioderna på xboxet blinkade som fan ..... Vad betyder de :S ?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Xbox failar :P
Collapse
X
-
Att du tryckte 2 gånger snabbt på eject?Original inlägg av croizez Visa InläggHallå igen , Som jag skrev i min förra post , Xbox bootar inte, Nu är det likadant igen , Efter några timmars spelade. Dock stötte jag på något som jag aldrig sett innan, startade boxen , Dvd.n kom ut och snabbt in igen, Samt att " doten " på lysdioderna på xboxet blinkade som fan ..... Vad betyder de :S ?
Blinkande = dvd spelaren öppnas/stängsGoogle is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
Nej det är det som är grejen , Varken tryckte eller kom emot eject knappen, Men tydligen så är det något sorts coolrunner fel .... Ingen aning, Men som sagt om man skulle skicka för ett sådant fel , Vad skulle det kosta ? Samt kollar ni andra saker på samma gång ?
- Citat
- Flag
Comment
-
350:- är grund service avgift, därefter får man se hur mycket eventuella delar kostar som behöver bytas om det inte är ett garanti ärende såklartOriginal inlägg av croizez Visa InläggNej det är det som är grejen , Varken tryckte eller kom emot eject knappen, Men tydligen så är det något sorts coolrunner fel .... Ingen aning, Men som sagt om man skulle skicka för ett sådant fel , Vad skulle det kosta ? Samt kollar ni andra saker på samma gång ?Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Är det fel på chippet och det är där felet ligger så täcker garantin självklart det... om felet däremot beror på något du gjort (t.ex. uppdatering) täcker inte garantin det...Original inlägg av croizez Visa InläggSå garantin skulle täcka en sån här sak även om man updaterat kernel o.s.v själv ??Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment