Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kan inte konventera min usbsticka med xex menu 1.1 till jtag

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kan inte konventera min usbsticka med xex menu 1.1 till jtag

hej tänkte installera Xexmenu för att sedan uppdatera mjukvara så jag kan spela gta5 kommer inte ihåg vilken jtag den har den är cirka 3år gammal iaf .
    Problemet är när jag formaterat till flat32 på stickan lagt in xex menu 1.1 hittar den men när jag försöker konventera fungerar det inte, hittar ingen information vad ska jag göra?!

Original inlägg av croox90 Visa Inlägg
    hej tänkte installera Xexmenu för att sedan uppdatera mjukvara så jag kan spela gta5 kommer inte ihåg vilken jtag den har den är cirka 3år gammal iaf .
    Problemet är när jag formaterat till flat32 på stickan lagt in xex menu 1.1 hittar den men när jag försöker konventera fungerar det inte, hittar ingen information vad ska jag göra?!
    Vad försöker du konvertera?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

försöker lägga in Xex menu 1.1 på usb stickan men xboxen försöker uppdatera usb stickan men säger att den inte hittar nått innehåll vill ha den senaste mjukvaran till xbox 360 så jag kan spela gta5

Comment

försöker lägga in Xex menu 1.1 på usb stickan men xboxen försöker uppdatera usb stickan men säger att den inte hittar nått innehåll vill ha den senaste mjukvaran till xbox 360 så jag kan spela gta5
        Fattar noll av vad du skriver... men antar att du behöver den här länken: http://xebuildtut.xeupd.com/ den är på engelska, men beskriver i detalj hur du gör för att uppgradera din Xbox 360 Dashboard på en RGH/JTAG hackad Xbox 360
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

så här säger min xbox när jag sätter i en flat32 usb efter att xboxet har formaterat den "your devicer is ready, but dont meet xbox360 performance recommendation"

Comment

och när jag tar den tomma usb stickan till datorn så visas den som full och jag kan inte lägga i xex meny

Comment

och när jag tar den tomma usb stickan till datorn så visas den som full och jag kan inte lägga i xex meny
              Det beror på att du inte formaterat minnet i FAT32 som du tror, du har skapat ett "USBMU" som windows inte har en aning om hur den ska använda, du måste använda ett program som t.ex. Party Buffalo för att komma åt att läsa/skriva till den här enheten...
              Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X