Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En fråga om jtag :)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• En fråga om jtag :)

Tjenare , Fick svar om min konsoll idag , Dom sa att Pf motståndet hade lagt av , Nu undrar ju jag självklart vad detta innebär ? Tack för svar

Vem är du, vad är det för konsoll du frågar om och vilka är "Dom" som sade att motståndet lagt av? :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
      Vem är du, vad är det för konsoll du frågar om och vilka är "Dom" som sade att motståndet lagt av? :-)
      Jag heter Alex :P Det är ett xbox 360 corona om jag inte minns fel , Köpte det på en annan store = dom :P , Ville bara veta vad det betyder

Comment

Original inlägg av croizez Visa Inlägg
        Jag heter Alex :P Det är ett xbox 360 corona om jag inte minns fel , Köpte det på en annan store = dom :P , Ville bara veta vad det betyder
        Finns inget som heter "pF Motståndet", pF är en möjlig variant för att tala om värdet på en kondensator... p står för "pico" och F står för "farad"
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

" pF motstånd som hade lagt av på moderkortet. " Allt dom skrev

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X