Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FSD laddar inte efter uppdatering till 16537

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• FSD laddar inte efter uppdatering till 16537

Har uppdaterat min dash till 16537 utan problem men när Xboxet startar upp laddar inte FSD.
    När jag går via Xexmenu 1.1 och startar DashLaunch eller FSD funkar allt normalt. och man kan gå via original Dash och FSD utan problem, medan boxen är igång
    Det är när Xboxet startas upp det inte funkar.
    Har lagt in DashLaunch3.10, kanske missat något i DashLaunch
    FSD är 3.0Rev58

Hoppas på hjälp

Du måste spara inställningarna i dashlaunch, när du startar om maskinen glömmer den bort inställningarna du har gjort om du inte sparar det...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Hur sparar man i DL och framför allt var någonstans kan man se inställningarna vid uppstart??

Comment

Original inlägg av azteck Visa Inlägg
        Hur sparar man i DL och framför allt var någonstans kan man se inställningarna vid uppstart??
        När du startar dashlaunch installer kommer du se inställningarna, därefter kan du trycka på RB/LB för att bläddra mellan dom olika sidorna, var av 1 är för att spara...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Hittade var man kan spara men nu laddar bara original dashen varje gång men går ut ur DL, Mina inställningar måste vara felaktiga, Har sparat Launch.ini på HDD men det hjälper inte.
          Lite tipps på var i inställningar man kan pilla lite.

Comment

Original inlägg av azteck Visa Inlägg
            Hittade var man kan spara men nu laddar bara original dashen varje gång men går ut ur DL, Mina inställningar måste vara felaktiga, Har sparat Launch.ini på HDD men det hjälper inte.
            Lite tipps på var i inställningar man kan pilla lite.
            Paths, default...
            Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X