Original inlägg av kantarell
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Freestyle 3.0 som default Dashboard
Collapse
X
-
nah, stora och små bokstäver ska inte spela ngn roll, antagligen något annat du ändrade också som löste problemet...Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
jag får inte f3 o starta automatoskt efter uppdateringen. Så här ser min launsh.ini ut freestyle ligger under hdd:\FreeStyle\
[QuickLaunchButtons]
Default = Hdd:\FreeStyle\default.xex
BUT_A =
BUT_B = Hdd:\Apps\XeXMenu\default.xex
BUT_X = Hdd:\Content\0000000000000000\C0DE9999\00080000\C0 DE99990F586558
BUT_Y = Hdd:\FreeStyle\default.xex
Start =
Back =
LBump =
Guide =
Power =
[Plugins]
plugin1 =
plugin2 =
plugin3 =
plugin4 =
plugin5 =
[Settings]
nxemini = true
pingpatch = true
contpatch = false
fatalfreeze = false
fatalreboot = true
safereboot = false
regionspoof = false
region = 0x7FFF
dvdexitdash = false
xblaexitdash = false
nosysexit = false
nohud = false
livestrong = false
hittar du något fel?
Med vänlig hälsning wikings1
- Citat
- Flag
Comment
-
filen ska heta launch.ini inte launsh.iniOriginal inlägg av Wikings1 Visa Inläggjag får inte f3 o starta automatoskt efter uppdateringen. Så här ser min launsh.ini ut freestyle ligger under hdd:\FreeStyle\
hittar du något fel?
Med vänlig hälsning wikings1
om inte det är felet så vet jag inte vad som är fel, kanske att du har installerat en gammal dashlaunch som inte stödjer den versionen av kernel/dashboard du har? ** bara kikat snabbt på dina settings och hittar inga direkt fel... **
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
har en skiva som jag kör f3 som laddar ner senaste versionen.F3
allt funkade tills jag uppdaterade till senaste firmware.
men kör jag från skivan så funkar f3 o spelen med.Xex menu har jag inte installerad
Med vänlig hälsning Wikings1
- Citat
- Flag
Comment
-
Inte senaste Dashlaunch... F3 laddar den hem senaste versionen... så om du installerade dashlaunch med den skivan så är det därför det slutade fungera (du nedgraderade dashlaunch till en version som inte är kompatibel)Original inlägg av Wikings1 Visa Inlägghar en skiva som jag kör f3 som laddar ner senaste versionen.F3
allt funkade tills jag uppdaterade till senaste firmware.
men kör jag från skivan så funkar f3 o spelen med.Xex menu har jag inte installerad
Med vänlig hälsning Wikings1Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
http://www.homebrew-connection.org/f...ps/DashLaunch/Original inlägg av Wikings1 Visa Inläggoki vart hittar jag senaste då?
Senaste versionen just nu: http://www.homebrew-connection.org/f...unch_v3.12.zipGoogle is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Du packar upp Installer mappen och startar den, sen följer du instruktionerna på skärmenOriginal inlägg av Wikings1 Visa InläggOki tack är det bara o packa upp och sen lägga det på rätt plats?
Skickat från min C6833 via Tapatalk
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

. men känslig för stora(små bokstäver var den för autostarten funkade inte utan att jag ändra HDD till Hdd.
Comment