Tjena är helt färsk på det här, hämtade min box hos er i tisdags....fick igång mitt xbox lyckades tillslut fixa game paths och kunde lira, när jag stängt av boxen och vill inn i fsd nästa gång blir skärmen bara svart, tips och råd mottages tacksamt !
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Rgh, svart skärm, OBS nybörjare !,
Collapse
X
-
Blir bara svart, dvs. du får bild när den startar, men när du ska gå in i FSD så blir det bara svart skärm? eller vad?Original inlägg av maaakk Visa InläggTjena är helt färsk på det här, hämtade min box hos er i tisdags....fick igång mitt xbox lyckades tillslut fixa game paths och kunde lira, när jag stängt av boxen och vill inn i fsd nästa gång blir skärmen bara svart, tips och råd mottages tacksamt !Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
Testa att radera inställningarna med hjälp av XEXMenu, någonting du har ändrat har ställt till det, om du installerade ett custom theme är det troligen det som orsakar problemet...Original inlägg av maaakk Visa InläggStämmer bra,allt är som vanligt tills ja försöker starta fsd. Mvh MarcusGoogle is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Problemet löst, hade lagt in ett spel lite tokigt, vart är det bäst att lägga in spel på den interna hårddisken om man flyttar dom från en extern hårddisk ?
Har mapparna Game: och Hdd1:,
Sen undrar jag varför jag ej kan starta FSD från XEXmenu när jag har min externa hårddisk inkopplat, får inte upp den menyn, så måste dra ur hårddisken gå in i FSD sen trycka in disken igen...
Tacksam för svar och happy gaming ! Mvh Marcus
- Citat
- Flag
Comment
-
HDD1:\ är den interna hårddisken, det är där du ska lägga allting... Game:\ ska du inte röra någonting i...
Kanske är en bugg i FSD som gör att den inte hanterar ett av spelen eller något, personligen använder jag inte FSD pga jag jämt får den att crasha på ett eller annat vis och jag bryr mig inte om alla dessa fancy fancy funktionerna som covers och sådant, jag vill bara starta spel... that's it...Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment