Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wolfenstein

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wolfenstein

Hej

Såg att Wolfenstein kommit och undrar om någon av er vet hur jag tankar över det till hårddisken på min Xbox360? Verkar ligga på 3-4 skivor? Antar att jag måste föra över DVD 1 och content från de andra eller något sånt?

Tacksam för hjälp

Så som jag förstått det så ska story fortsätta på skiva 2-4
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Hej

Ok, så jag tankar över hela DVD 1 och sen Content från DVD 2, 3 och 4?

Mvh
      Daniel

Comment

Original inlägg av fondidan Visa Inlägg
        Hej

Ok, så jag tankar över hela DVD 1 och sen Content från DVD 2, 3 och 4?

Mvh
        Daniel
        Du lägger in skiva 1, 2, 3 och 4... precis som alla andra spel, men du måste se till att du använder en funktion för att automatiskt byta skiva vid rätt tillfälle, skiva 1 måste dessutom vara i GOD formatet (fråga mig inte varför, men den frågar efter DLC annars)
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Skiva 1 är bara installation av HD content. Man kan strunta i skiva 1 efter den är installerad.

Comment

Ok, tack för svar. Hade glömt bort detta i sommarvärmen

Vad menar med "funktion för att automatiskt byta skiva vid rätt tillfälle"? Något jag måste installera på xboxen?

Comment

Original inlägg av fondidan Visa Inlägg
              Ok, tack för svar. Hade glömt bort detta i sommarvärmen

Vad menar med "funktion för att automatiskt byta skiva vid rätt tillfälle"? Något jag måste installera på xboxen?
              Det finns inbyggt i F3 om man bara lägger skivorna på rätt ställe, annars får du kika i dashlaunch readme (den har också en sådan funktion som är snarlik den från F3) utöver båda dessa har du även DiskSwapper pluginet till Dashlaunch, den sistnämnda måste man tala om vart varje skiva ligger för att den ska kunna skifta till rätt skiva...
              Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X