Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

JTAG startar inte. Bara lyser

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• JTAG startar inte. Bara lyser

Hade med min JTAG xbox till en kompis och spelade. När jag kopplat in den hemma igår kväll så startar den upp, men står sen bara och lyser. Kontrollen blinkar och söker. Har provat att starta både via kontroll och konsol, men samma resultat. Någon aning om vad som kan va fel/ lösning?

Original inlägg av davvekulneff Visa Inlägg
    Hade med min JTAG xbox till en kompis och spelade. När jag kopplat in den hemma igår kväll så startar den upp, men står sen bara och lyser. Kontrollen blinkar och söker. Har provat att starta både via kontroll och konsol, men samma resultat. Någon aning om vad som kan va fel/ lösning?
    funkade inte igår, kopplade ur, lät den stå, provade idag, med samma resultat.

Comment

Är du 100% säker på att du har JTAG och inte RGH?
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        Är du 100% säker på att du har JTAG och inte RGH?
        nä... Har fått det gjort via ******* för ca 2 år sedan tror jag. Möjligt att det är det andra. Är väldigt okunnig på det förfarandet

Comment

nä... Har fått det gjort via ******* för ca 2 år sedan tror jag. Möjligt att det är det andra. Är väldigt okunnig på det förfarandet
          B l o c k e t... Men förlåt... Glap i HDMI var det bara! Den funkar! tack ändå!

Comment

Om jag vore du skulle jag ta reda på vad du har för hack nu medans maskinen funkar, utifall att du råkar ut för problem igen...
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X