Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem att installera grafik till Battlefield Hardline

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem att installera grafik till Battlefield Hardline

Hej

Jag har tankat över Battlefield Hardline till min Xbox och det går igång som det ska. Men innan man kan komma vidare ska man installera något för att få bästa möjliga grafik. När jag väljer att jag vill göra det så står det bara och tuggar (en blå ikon uppe i högra hörnet som bara snurrar) i flera timmar utan att det händer något.

Någon som vet vad detta kan bero på eller om jag gjort något fel vid installationen?

Original inlägg av fondidan Visa Inlägg
    Hej

Jag har tankat över Battlefield Hardline till min Xbox och det går igång som det ska. Men innan man kan komma vidare ska man installera något för att få bästa möjliga grafik. När jag väljer att jag vill göra det så står det bara och tuggar (en blå ikon uppe i högra hörnet som bara snurrar) i flera timmar utan att det händer något.

Någon som vet vad detta kan bero på eller om jag gjort något fel vid installationen?
    På DVD2 finns det en mapp som heter "Content", kopiera den till din interna hårddisk så har du installerat datan den vill installera
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X