Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FSD v3 ArtWork cover

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• FSD v3 ArtWork cover

Hej,
    Har nyligen fixat min xbox360 med RGH. Är helt ny angående detta. Har letat runt och folk visar olika klipp om hur man använder Refresh Artwork, men själv så fick jag inte det och funkar. Jag kan se att jag har internet uppkoppling i hörnet till vänster sida. Hoppas någon här i forumet som kan hjälpa mig och ge mig en bra instruktion om hur man gå tillväga.
    Tack på förhand

Den automatiska delen funkar dessvärre inte längre med FSD, du behöver använda WebUI för att manuellt välja covers

Alternativet är att du installerar Aurora
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Hej Swizzy,
      Tack för svaret. Så du menar då att det räcker att jag installera Aurora då funkar covers och titel updates eller? En annan fråga är att är det samma sätt som på FSD om jag vill lägga in DLC.
      Tack på förhand.

Comment

Original inlägg av tomtom77 Visa Inlägg
        Hej Swizzy,
        Tack för svaret. Så du menar då att det räcker att jag installera Aurora då funkar covers och titel updates eller? En annan fråga är att är det samma sätt som på FSD om jag vill lägga in DLC.
        Tack på förhand.
        Japp, Aurora har stöd för det nya formatet som används med Xboxunity.net, FSD hade delvis stöd för det (tror jag, inte helt hundra, men det funkade ett tag iaf med FSD också, kanske att dom hade båda formaten ett tag?)

Either way, DLC installerar du på exakt samma vis oavsett om du kör Aurora eller FSD
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X