Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Burnout 5

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Riktigt dåligt spel,bara hålla in gasen och studsa på allt som finns fram till mål.
    Nä lite mer än så kräver man av ett spel år 2008,,,,,

Comment

när jag satte i spelet så stog det att man skulle uppdatera men jag hade inte nätverkskabeln i men spelet hoppade igång ändå när jag valde ja till att updatera. Men jag verka inte kunna stara några race, ställer mig vid en korsning och till höger på skärmen ser man lfb + rbt + start, trycker in de knapparna men kommer bara till menyn som man kommer till om man trycker enbart på start.

Är det det med knapp kombinationen som bla. fixas med uppdateringen?
      Last edited by tuxied; 2008-01-27, 15:06.

Comment

Original inlägg av tuxied Visa Inlägg
        när jag satte i spelet så stog det att man skulle uppdatera men jag hade inte nätverkskabeln i men spelet hoppade igång ändå när jag valde ja till att updatera. Men jag verka inte kunna stara några race, ställer mig vid en korsning och till höger på skärmen ser man lfb + rbt + start, trycker in de knapparna men kommer bara till menyn som man kommer till om man trycker enbart på start.

Är det det med knapp kombinationen som bla. fixas med uppdateringen?
        sorry, jag som var lite för snabb att skriva innan att testa riktigt. Det funkar bra. Gillar Guns n roses inledningen till spelet

Comment

Original inlägg av gbr Visa Inlägg
          fan va less jag är på att krocka på Skit spelet!
          lol
          Ja burnout spelen är inte för alla.
          Brukar alltid vara folk som hatar burnout för dom inte klarar av att spela det utan att smälla på var tredje bil.

Samma sak sägs varje gång ett burnout spel släpps "JÄVLA BAJS SPEL! JAG BARA KROCKAR HELA TIDEN!!"

Och varje gång har jag älskar dessa spel

Comment

detta är ju inget race spel egentligen, mer förfest-sitta-med-polarna-o-gapa-o-skrika-bilspel

kort o gott arkad gott folk

Comment

Burn-out Paradise+ ratt = tummen upp/ned?

Tjenixen,

är jäkligt sugen på att damma av min fina forcefeedback ratt till ett nutt spel, körde en heldel PGR3 för ca 1 årsedan, loved it.
              Samtidigt är jag nyfiken på Burn-out paradise, har lirat några tidigare utgåvor och gillar speliden skarpt, har provkört "5an" också, vilket är riktigt bra, men är osäker på om det verkligen är lämpat för ratt, någon som har erfarenhet här att dela med sig av?

Racing sugen

Comment

Jag tycker inte Paradise är ett spel som direkt lyfter av att ha ratten till. Har spelat både med och utan. Tycker ratten passar bättre till riktiga bilspel.

Fast det är klart.... kan ju bero på att jag tycker att spelet är en hög med bajs. Älskade alla tidigare Burnout. Men det här är ju hur enkelspårigt och enformigt som helst. Tur att man inte har betalat för det. Det var nätt och jämt värt skivan jag brände på.

Bra med ratten däremot är t.ex Colin McRae Dirt, PGR4 & Forza 2
                Last edited by Enlund; 2008-03-31, 17:19.
                Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                » Xbox360 FAQ

Comment

Visst, Burnout i all ära, men jag tycker att det borde ändå finnas en meny där man kan välja ett race på en gång, som på tidigare burnouts.

Detta blir lite rörigt, och jag upplever det mer som ett Need For Speed (Och NFS har jag inte gillat sen PS1...)
                  "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                  Maxtor D-Max 200gig
                  v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X