Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dead Rising

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dead Rising

Dead.Rising.UNCUT.PAL.MULTI5.XBOX360-DRabbits
    Varför hackar spelet när det kommer video scener, det kommer streck som hackar.
    Och under spelet när man vänder vänster eller höger med gubben så hackar bilden.
    Det är inte så mycket men ändå känns som bilden hackar.
    SPelet fungerar perfekt men vet ej varför det små hackar mest vid video scener.

Ska det vara så eller ?
    Kanske Xtreme version 52c som är lite slö.

xtream v5.2c
    Last edited by coolcool; 2007-01-18, 15:51.

Nej så ska det inte vara. Kör exakt den releasen. Flyter på hur fint som helst.
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

För mig också. Funkar bra här med. samma relle
      Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
      Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
      Wii: _Chip: Wiikey
      Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11

Comment

Funkar perfekt för mig med samma relle
        Xbox 360 Premium HDMI
        BenQ iXtreme 1.5

Comment

Funkar perfekt även för mig. Tror att jag har Xtreme 5.xxa eller möjligtvis 5.xxb. C-versionen är väl den som är "default fast"? Dvs jag tror att det har med den att göra att det inte flyter på så riktigt, byt till Xtreme a eller b är nog det bästa förslaget.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X